středa 17. dubna 2019

Mandlovo kokosové cookies

Tak už je zas neděle, která je pro mě opět ve znamení přípravy svačiny na následující týden, a dneska jsem zvolila jen takovou jednoduchoučkou variantu v podobě těchto sušenek, které jsou pouze z kokosové a mandlové mouky a pár dalších ingrediencí 😊 Chuťově je to za mě taková klasika, která nezklame, ale není to nic extra nového 😄 Zkrátka sázím na zajeté chutě, u kterých vím, že se nedá nic zkazit 😊 A co vy, připravujete si taky svačiny, případně jiné chody, dopředu? 

RECEPT na 1 plech:

70 g mandlové mouky (mám LifeLike ➡ @fitness007cz )
70 g kokosové mouky (používám jemně mletou @nuttamix )
55 g mandlového másla (teď mám tekuté od značky BigBoy ➡ @fitness007cz )
30 g @cekankovy_sirup
1 vejce
20 g mléka
Hořká čokoláda na polití

POSTUP:

Smícháme obě mouky, k nim přidáme mandlové máslo spolu s vajíčkem a čekankovým sirupem a opatrně promícháme. Poté ještě doředíme trochou mléka a vznikne nám těsto, které krásně drží při sobě. Poté jsem na plech s pečícím papírem vytvarovala kuličky, které jsem v dlani rozmáčkla na kulatou placičku. Nechala jsem sušenky péct na 170° zhruba 20 minut krásně dozlatova. Poté jsem je z půlky namočila do roztopené hořké čokolády.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:

Bílkoviny 3 g
Sacharidy 2 g z toho cukry 2 g
Tuky 5 g z toho nasycené mastné kyseliny 1,5 g
Vláknina 3 g

Žádné komentáře:

Okomentovat