středa 17. dubna 2019

Proteinové chipsy

S přicházejícím víkendem jsem se rozhodla se s Vámi podělit o tip na skvělé a zdravé pohoštění pro případnou sešlost, které je nabité bílkovinami a defakto ničím jiným! 👌 Základem je totiž čistě a pouze bílek, a v mém případě ne ledajaký, ale @mujbilek.cz (je k sehnání na @fitness007cz ). Koho by to zajímalo víc, určete googlete, ale stručně, jedná se o pasterizované a sušené bílky vajec z podestýlkových chovů, které v bílek přeměníte pouze smícháním s vodou ❤ Recept na tyto čipsy je z jejich stránek a upozornila mě na něj @starkovapavlina , která ho i vyzkoušela a neskutečně mě zlákala 😂 A měla pravdu, je to fakt výborný!! 😍 A mrkněte dole na ty hodnoty, fakt mazec 🙊

RECEPT:

1 pytlík @mujbilek.cz (odpovídá 10 bílkům klasickým)
200 ml vody
50 g parmezánu
1 špetka himalájské soli

POSTUP:

Sušený bílek rozmícháme ve vodě metličkou, k tomu přidáme na jemno nastrouhaný parmezán a osolíme. Vezmeme si silikonové formičky na cupcakes a do každé dáme jednu lžičku směi. Pečeme na 200° zhruba 15 minutek. Takhle jsem to opakovala, až jsem měla celý pytlík klasických brambůrek řekněme 😘 (mám formu na 12 cupcakes). 


NUTRIČNÍ HODNOTY na celý recept:

Bílkoviny 43 g
Sacharidy 2 g z toho cukry 1,5 g
Tuky 13 g z toho nasycené mastné kyseliny 8 g
Vláknina 0 g

Žádné komentáře:

Okomentovat