středa 17. dubna 2019

Mrkvové lívance

Tak takhle dobré lívance, to jsem teda sakra dlouho neměla! 😍 Překvapila jsem sama sebe, protože bych nikdy nevěřila, že sladké jídlo z mrkve může vůbec dávat smysl 😄 Poprvé jsem se o tom přesvědčila u mrkvového koláče, ale tohle... Přiznám se bez mučení, že tyhle lívance řadím jednoznačně mezi mé nejoblíbenější a vřele vám doporučuji je vyzkoušet! 👌 K nim jsem si dala maliny, které už jsem neměla šíleně dlouho a navrchu nemohl chybět dokonale tekutý a jedním slovem vynikající arašídový krém značky @nuttamix ❤

RECEPT na cca 14 menších lívanečků:

150 g mrkve
120 g mléka
1 vejce
1 zarovnaná lžíce arašídového krému (@nuttamix )
1 odměrka proteinu (použila jsem MyProtein vanilkový z @fitness007cz )
60 g rýžové mouky
1 lžíce špaldové mouky
2 lžičky čekankového sirupu (@cekankovy_sirup - s kódem cekankovysirup máte na e-shopu 10% slevu!)
1 špetka kypřícího prášku
1 špetka soli
Skořice
Muškátový oříšek mletý (volitelně)

POSTUP:

Nejprve si naházíme do mixéru vejce, na kolečka nakrájenou mrkev, arašídové máslo, čekankový sirup, polovinu množství mléka a pořádně spolu rozmixujeme. Do mísy dáme špaldovku s rýžovou moukou, odměrku proteinu, sůl, skořici, muškátový oříšek a kypřící prášek. Do mísy přidáme rozmixovanou směs a spolu pořádně promícháme. Poté doředíme mlékem podle potřeby a na lívanečníku osmahneme na trošce kokosového oleje lívanečky. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:

77 kcal
Bílkoviny 5 g
Sacharidy 10 g z toho cukry 1,5 g
Tuky 1 g z toho nasycené mastné kyseliny 0,5 g
Vláknina 1 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační!

Žádné komentáře:

Okomentovat