středa 17. dubna 2019

Mug Brownie

Ráno jsem měla chuť na něco s čokoládou (což se stává dooost často), tak jsem popadla pár věcí, smíchla to dohromady a výsledek je tohle čoko srdíčko (mimochodem, koho by zajímalo, mistička je z @pepco_cz ) 😍 Kromě kaší a lívanců patří i takovéhle buchty mezi mé oblíbené snídaně 😊 Buchta vyšla krásně nadýchaná jako obláček a potřebujete k ní jen 10 g mouky, která ani mouka není! Řekla bych, že je to skoro #lowcarb , ale v téhle sféře jsem celkem mimo, takže raději přejdu rovnou k receptu 👌

RECEPT na 2 porce nebo 1 velkou:

10 g kokosové mouky (používám jemňoučkou od @nuttamix )
2 vejce
20 g hořké čokolády (já použila 85% Hands off z e-shopu @promlsouny )
50 g ricotty (můžete zkusit i tvaroh)
5 g kakaa
30 g čoko proteinu (použila jsem CFM Evolution od Prom-In z @fitness007cz)
1 g kypřícího prášku
Případně sladidlo (javorový sirup,...) - já poslední dobou moc nesladím, tak jsem ho vynechala 😊

POSTUP:

V míse smícháme mouku, protein, kakao a kypřící prášek. Poté rozpustíme hořkou čokoládu (těch 85% jde klidně rovnou v pánvi) a přidáme ke směsi spolu s ricottou. Lehce promícháme. Oddělíme si žloutky od bílků, bílky vyšleháme na tuhý sníh a poté k nim přišleháme žloutky. Sníh po částech přidáváme ke směsi, vždy zlehka promícháme těrkou (jakoby táhneme z krajů ze spodku doprostřed navrch, aby sníh nespadl, těžko popisovat 😄), dokud nepřidáme celý sníh. Poté vymažeme formičky trošínkou kokosového oleje, vysypeme moukou (třeba špaldovkou), nalijeme těsto a pečeme na 180° zhruba půl hodinky.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci: 

240 kcal
Bílkoviny 22 g
Sacharidy 8 g z toho cukry 6 g
Tuky 13 g z toho nasycené mastné kyseliny 7 g
Vláknina 2,4 g

Žádné komentáře:

Okomentovat