středa 17. dubna 2019

Perník s jahodovou náplní

Víte na co já dostala chuť? Na takový ty šíleně přeslazený perníky zalitý čokoládou a plněné marmeládou 🙊 Pamatujete na ně? 😄 Já je jako malá měla jednu dobu hrozně ráda (možná proto jsem vypadala tak, jak jsem vypadala 😂), ale pak jsem se jich přejedla a nejedla je snad až doteď 😅 Včera se mi ovšem chuť dětství vrátila a já se rozhodla si připravit perníčky přesně na tenhle způsob 👌 Nechtělo se mi s nimi ale nějak zvlášť patlat, tak jsem je upekla ve formičkách z Penny, které se kdysi prodávaly za ty jejich body 😊 Navrch jsem použila 81% hořkou čokoládu z Lidlu a pro efekt přidala i Ruby čokoládu, kterou jsem měla v balíčku z e-shopu @fitness007cz ❤ A co vy, měli jste tyhle perníky taky rádi? 

RECEPT na 5 ks:

100 g špaldová mouka hladká
40 g mandlová mouka (mám od LifeLike z e-shopu @fitness007cz )
120 g mléka (rostlinného nebo klasického)
30 g mandlového másla ( BigBoy - @fitness007cz )
10 g kakaa (mám se sníženým obsahem tuku)
2 lžíce xylitolu
1 lžička kypřícího prášku do perníku
1 vejce + 2 bílky (nebo 2 vejce)
100% jahodová marmeláda
Hořká čokoláda 

POSTUP:

Obě mouky smícháme, přidáme kakao, xylitol a kypřící prášek, k nim přidáme mandlové máslo a mléko. Žloutky oddělíme od bílků a přidáme ke směsi, bílky vyšleháme. Směs pořádně promícháme a postupně přidáváme sníh tak, aby nespadl. Formičky jsem vymazala kokosovým olejem a vysypala trochou špaldovky, dovnitř jsem nalila do 3/4 směsi a pekla na 180° půl hodinky. Trochu mi perníčky vylezly, takže jsem je seřízla, pak jsem každý přeřízla vejpůl, potřela marmeládou a polila rozpuštěnou hořkou čokoládou. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:

Bílkoviny 11 g
Sacharidy 24 g z toho cukry 7 g
Tuky 16 g z toho nasycené mastné kyseliny 5 g
Vláknina 3 g

Žádné komentáře:

Okomentovat