středa 17. dubna 2019

Rýžové vafle

Jak vypadá Vaše vysněná snídaně? 🤔 Za mě zhruba takhle 🙊 Není na tom nic světaborného, a přece to vypadá docela dobře, že? Na téhle snídani mám ráda, že i bez velké snahy se dá vykouzlit vzhledný výsledek 👌 Co je přeci na tom smíchat jogurt s rozvařeným ovocem, navrch naházet ovoce, ke krajům zapíchat vafle a jen nabírat dip na vafli a dlabat 😍 Hele za 10 minut jsem měla hotovo a to jsem dělala porce minimálně 3 ❤


RECEPT na 3 porce:

80 g rýžové mouky
1 lžíce práškového aramásla PB2 (mají na @fitness007cz )
1 odměrka vanilkového proteinu (používám od MyProtein z @fitness007cz )
40 g řeckého jogurtu
1 vejce
90 g mléka
Kokosový olej na potření vaflovače

Na dip:

Řecký jogurt, mražené lesní ovoce, čekankový sirup 

POSTUP:

Smícháme mouku, protein a práškové aramáslo, přiklepneme vejce, přidáme jogurt, pořádně promícháme a doředíme mlékem na požadovanou konzistenci, mě to vyšlo na tech 90 g. Poté zapneme vaflovač, vymažeme troškou kokosového oleje a nalijeme vždy lžíci směsi doprostřed, přiklopíme a smažíme. Tím vzniknou takovéhle tvary. Na dip si rozehřejeme směs lesního ovoce, přikápneme čekankový sirup a nalijeme do jogurtu. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:

284 kcal
Bílkoviny 17 g
Sacharidy 32 g z toho cukry 7,5 g
Tuky 9 g z toho nasycené mastné kyseliny 5 g
Vláknina 1 g

Žádné komentáře:

Okomentovat