středa 17. dubna 2019

Šišky s lesním ovocem

Máte rádi šišky s mákem? Já zrovna moc ne 😄 Ale chtěla jsem vyzkoušet šišky s lesním ovocem, které tak miluju a se kterým chutná dobře snad vše, a můžu jen potvrdit, že je to kombinace na jedničku 👌 Sice to není zrovna vzhledné jídlo, ale snídaně mě teda dost bavila 😊


RECEPT na 4 porce:

3 střední brambory
80 g nízkotučného tvarohu
1 vejce
120 g hladké špaldové mouky + na podsyp
2 odměrky vanilkového proteinu (mám od MyProtein z @fitness007cz )

Omáčka:

Mražené lesní ovoce
Čekankový sirup (nebo jiný sirup)

POSTUP:

Brambory oloupeme, nakrájíme na čtvrtky a uvaříme ve vodě. Necháme chvíli zchladnout a nastrouháme najemno. K nim přidáme vejce, tvaroh, protein, špaldovou mouku a pořádně promícháme. Těsto se bude lepit, to vyřeší pomoučněný vál. Vždy si vál podsypeme moukou, vezmeme kousek těsta a vyválíme do tvaru oválku. Až zděláme celé těsto, dáme šišky vařit do vroucí vody cca 4-5 minutek. Vedle si mezitím dáme do kastrolu lesní ovoce, které rozehřejeme a přilijeme čekankový sirup podle chuti. Podáváme spolu, navrch jsem ještě dala mletý kokos a borůvky 😍

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:

446 kcal 
Bílkoviny 55 g
Sacharidy 40 g z toho cukry 7 g
Tuky 6,4 g z toho nasycené mastné kyseliny 3,5 g
Vláknina 3,3 g
Uvedené hodnoty jsou pouze orientační! 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat