středa 17. dubna 2019

Těstoviny s omáčkou ála kečup

Tahle omáčka je v poslední době moje velmi oblíbená, jelikož je rychlá, chutná jako kečup, který já zkrátka miluju, do toho jsou tam i bílkoviny, spousta vlákniny a prostě vše dle mého gusta! Já mám poslední dobou strašně v oblibě celozrnné semolinové těstoviny, které kupuji v @lidl_cz , když chci špagety, a když nějaké víc spešl, tak objednávám z @fitness007cz tyhle od značky Rej 👌 Nevím, jestli už jsem tak zblblá, ale chuťově nepoznám rozdíl od klasických, fakt je žeru! Co vy, jakým těstovinám dáváte přednost a máte tip na nějaké hodně zajímavé? Budu ráda, když se podělíte ❤

RECEPT:

Celozrnné semolinové těstoviny
Červená cibulka
Česnek
Cherry rajčátka
Cottage
Lahůdkové droždí
@cekankovy_sirup
Sůl
Pepř
Provensálské byliny 
Oliváč

POSTUP:

Nejprve dáme vařit těstoviny dle návodu. Vedle si připravíme pánvičku, pokud máte nepřilnavou (já mám top od @delimano.cz ), pak oliváč potřeba nebude, pokud ne, hoďte tam kapičku a na ní osmahneme na drobno nakrájenou cibulku spolu s česnekem, poté přidáme na půlky nakrájená rajčátka a podusíme pod pokličkou. Po chvilce přidáme cottage a pořádně promícháme, osolíme, opepříme, přidáme lahůdkové droždí podle chuti, provensálské byliny a znovu promícháme. Poté vše naházíme do mixéru, kam přidáme ještě čekankový sirup a pomixujeme. Promícháme s těstovinami. Pokud máte rádi, klidně bych přidala ještě tuňáka ve vlastní šťávě, mňaaam.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci cca:

452 kcal
Bílkoviny 28 g
Sacharidy 56 g z toho cukry 11 g
Tuky 7 g z toho nasycené mastné kyseliny 0,5 g
Vláknina 22 g

Žádné komentáře:

Okomentovat