středa 17. dubna 2019

Vajíčkanda

Tak se přiznejte, kdo miluje vajíčkovou? Nebo jsem tu sama? 😄 Já ji teda zbožňuju, řekla bych, že hned po česnekové se sýrem má své čestné místo 😂 Někteří z vás jste mi psali o recept, což mě velmi překvapilo, protože na něm rozhodně není nic světaborného 😊 Ale samozřejmě ho sem dám, a budu ráda, když mi napíšete, jak vajíčkandu děláte vy, protože variací a kombinací není nikdy dost ❤ Přeji Vám krásný zbytek dne!

RECEPT:

60 g Philadelphia Balance (se sníženým obsahem tuku)
125 g tvarohu (já použila polotučný)
1 lžička hořčice
1 střední cibule (klidně míň či víc podle chuti)
5 ks vajec
Sůl
Pepř

POSTUP:

Nejprve klasicky uvaříme vejce natvrdo, hezky od bodu varu 10 minutek. Mezitím si připravíme základ. Smícháme si philadelphii s tvarohem, nasekáme nadrobno cibuli a přidáme, k nim prdneme hořčici a promícháme. Až se vejce dovaří, oloupeme, nakrájíme na kostičky, přidáme a promícháme. Poté podle chuti osolíme a opepříme a můžeme papkat třeba s celozrnným toastíkem 👌

Žádné komentáře:

Okomentovat