středa 17. dubna 2019

Valentýnská srdíčka s náplní

Co vy a Valentýn, slavíte, neslavíte? U nás se teda neslaví, maximálně jsme si vždy s mou drahou polovičkou vyměnili bonboniéry, ale těch příležitostí k rozdávání dárků je tolik, že tenhle svátek úspěšně ignorujeme 🙊 Já jsem spíš zastáncem 1. máje ❤ Ale na druhou stranu je pro mě Valentýn další událostí, ze které můžu čerpat inspiraci pro vymýšlení receptů, ovšem nehodlám to nijak přehánět, proto zde uvidíte dva, max tři 😊 Nenechte se zmást fotkou, dnešní recept je na čokoládové srdíčko, které vidíte na pravé půlce kaše, a které je plněné cizrnovým cookie dough, které je u mě teď více než oblíbené 😍

RECEPT orientační:

Budete potřebovat formičky ve tvaru srdíčka, já mám z e-shopu @giftlab.cz
Hořká čokoláda (já použila svou nej nej Hands off my chocolate 85% z e-shopu @promlsouny )
Cizrna (předem namočená do vody minimálně 12 hodin)
Arašídové máslo (pro tuto příležitost jsem volila dokonale tekutý ara krém od @nuttamix )
Vanilkový extrakt (já použila Vanilla Zero Drops z @fitness007cz )
Pár kapek @cekankovy_sirup
Skořice
Vanilkový protein (použila jsem MyProtein z @fitness007cz )
Voda

POSTUP:

Nejprve si ve vodní lázni roztopíme čokoládu, kterou poté naplníme silnější vrstvou spodek formiček a rovnoměrně čokoládu rozlijeme i po okrajích. Dáme do lednice zatuhnout a připravíme náplň. Do mixéru hodíme cizrnu, arašídové máslo (méně než cizrny), kápneme pár kapek vanilkového extraktu, přidáme @cekankovy_sirup , skořici, protein a rozmixujeme. Pokud to jde ztuha, přidáme trochu vody. Když máme rozmixováno dohladka, vyndáme ztuhlá srdíčka z lednice, doprostřed rozprostřeme náplň (nepřeplnit!) a vršek opět zalijeme hořkou čokoládou. Opět necháme ztuhnout a poté můžeme podávat. 

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 srdíčko:

Bílkoviny 3 g
Sacharidy 4 g z toho cukry 1,2 g
Tuky 7 g z toho nasycené mastné kyseliny 0,2 g
Vláknina 1 g

Žádné komentáře:

Okomentovat