středa 17. dubna 2019

Velké piškotky

Když mám chuť na něco rychlého, obvykle vznikají takovéhle podobné buchtičky, tentokrát jsem chtěla vytvořit takové piškotky 😊 A popravdě jsem s nimi spokojená, ani mi nakonec nevadilo, že zvrchu popraskaly, vypadalo to moc pěkně 😄 A protože jsem milovníkem čokolády, tak jsem si do těsta přimíchala i pár kousků 85% Johny Doodle s bwornie a malinami, kterou seženete na e-shopu @promlsouny a ta je teda parádní, jak chutí, tak hlavně vzhledem 🙊 S těstem kvůli sněhu doporučuji pracovat opatrně, aby nespadl, pak by nebyly piškotky krásně nadýchané a měkoučké 😉

RECEPT na 4 ks:

4 bílky
2 žloutky
3 lžičky xylitolu
1 lžíce kokosové mouky (mám jemňoučkou z @nuttamix )
3 lžíce špaldové mouky
1 lžička práškového arašídového másla (mám PB2 z @fitness007cz )
5 kapek vanilla zero drops od Bodylab nebo vanilkový extrakt (seženete na @fitness007cz )
Hořká čokoláda

POSTUP:

Nejprve si oddělíme žloutky od bílků, bílky začneme šlehat, postupně přišleháme xylitol a na závěr přišleháme i žloutky. Do nadýchané směsi vmícháváme opatrně lžíce po lžíci mouku, každou lžíci vždy opatrně zapracujeme do těsta. Na závěr přikápneme vanilla zero drops, případně přidáme lžičku práškového aramásla, na kousíčky nakrájenou čokoládu a naposledy promísíme. Malé formičky vytřeme kokosovým olejem nebo máslem, vysypeme moukou a přelejeme do nich směs. Pečeme ve vyhřáté troubě na 180° zhruba 25-30 minut.


NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:

154 kcal
Bílkoviny 9 g
Sacharidy 16 g z toho cukry 2 g
Tuky 4 g z toho nasycené mastné kyseliny 1,8 g
Vláknina 4 g

Žádné komentáře:

Okomentovat