čtvrtek 1. srpna 2019

Bezlepkové tyčinky

Dneska jsem se rozhodla zavděčit opět těm, kteří jsou spíš na to slané, a udělala pro ně recept na tyhle fantastické, na povrchu křupavé, uvnitř vláčné tyčinky, které vypadají jako kupované a jsou vážně fantastické svou chutí! 😍 Tu specifickou chuť zde dělá bezlepková mouka Nomix, což je směs pšeničného bezlepkového škrobu, lupinové mouky, kukuřičné mouky a lněné mouky. Co mě na téhle mouce mrzí, že je ve složení i cukr, a já se ptám proč. Jako vážně, řekněte mi, proč je v mouce přidaný cukr 🙈 Ale fajn, chutí si mě vážně získala, takže asi tak no, jednou za čas mě to nezabije 😄 Jinak je k sehnání třeba na e-shopu @fitness007cz ❤ A nádherný talířek mají na eshopu @gastrostore.cz 👌

RECEPT na 1 plech:

140 g bezlepkové mouky Nomix @nominal_zdravavyziva
1 lžíce bílého jogurtu 
1 vejce
10 g másla
5 lžiček vody
1 špetka kypřícího prášku
Sůl
Na posypání a potření: Vejce, mořská sůl, mák

POSTUP:

Do mísy si dáme mouku a kypřící prášek, k nim přidáme vejce, jogurt, vodu a rozpuštěné máslo, osolíme a důkladně spolu promícháme. Vypracujeme nelepivé těsto, které můžeme nechat 15 minutek odležet v lednici. Poté se přesuneme na pomoučněnou plochu, kde vyválíme z kousku těsta dlouhého hada, přehneme napůl a smotáme. Poté potřeme vajíčkem, posypeme mákem a solí a pečeme na 170° asi 20-25 minutek dozlatova.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks: 

59 kcal
Bílkoviny 1,5 g
Sacharidy 9 g z toho cukry 0,5 g
Tuky 1,6 g z toho nasycené mastné kyseliny 0,7 g
Vláknina 1 g

Žádné komentáře:

Okomentovat