čtvrtek 1. srpna 2019

Jahodové smoothie


Jen co vysvitne sluníčko, přichází s ním i chuť na smoothiečka 😄 Ovoce už není tak předražené a začíná sezóna, takže kdo má zahrádku, je ve značné výhodě, no a to je ten pravý čas na pořádné ovocné pití! 👌 Pěstujete jahůdky? Já bych ráda, ale zatím je zahrada ve fázi přípravy, takže si bohužel musím ještě počkat, ale to neznamená, že nebudu krást mamce, že jo 😄 Mám tu pro Vás tip na rychlou vitaminovou bombu z pár ingrediencí, ale fantazii se meze nekladou 😊 Jinak jsem se dopustila jednoho menšího nedorozumění, jelikož ve stories je nová funkce kvízu a já s tím ještě neuměla zacházet, takže jsem zvolila špatnou odpověď jako správnou, tedy tu barvičku tohohle smoothie udělal @cekankovy_sirup s betakarotenem 😊 Tak jen abych to uvedla na pravou míru❤

RECEPT:

Jahody (množství podle chuti)
Řecký jogurt bílý 
@cekankovy_sirup s betakarotenem
Protein (použila jsem vanilkový MyProtein z e-shopu @fitness007cz )

POSTUP:

Vše spolu rozmixujeme 👌

Žádné komentáře:

Okomentovat