čtvrtek 1. srpna 2019

Koláč s čokoládou


Krásný den, 
dneska jsem se konečně rozhoupala vymyslet recept na tenhle koláč, jehož tvar jsem zahlédla na instagramu a musela jsem se inspirovat, protože mi to připadá jako moc fajn nápad, jak využít formu na tart na zase další způsob! 😊 Navíc to vypadá opravdu krásně a věřte mi, že to i dobře chutná ❤ Opět jsem nemohla vynechat citronovou kůru, která mi přijde, že posune ten recept na úplně jinou úroveň 👌 
Co povíte, už jste takovýhle koláček viděli? 😊

RECEPT:

4 ks vejce
3 PL xylitolu
30 g @cekankovy_sirup
170 g špaldové mouky hladké 
4 PL horké vody
2 PL olivového oleje
Citronová kůra z jednoho citronu 
Vanilkové flavdrops (mají na @fitness007cz )
Navrch:
Hořká čokoláda (já použila 95% z Lidlu)
Mandlové máslo (mám od Big Boy ➡ @fitness007cz )


POSTUP:

Nejprve si vyšleháme celá vejce s xylitolem (zhruba 5 minutek) a poté přilijeme horkou vodu, @cekankovy_sirup , oliváč a ještě prošleháme. Postupně přimícháme mouku, nastrouháme citronovou kůru a přikápneme vanilkové flavdrops. Naposledy promícháme. Formu na tart důkladně vymažeme máslem a vysypeme špaldovkou, přelijeme a rozprostřeme korpus a pečeme na 180° 25-30 minut dozlatova. Po upečení necháme vychladnout a vyklopíme. Rozpustíme si čokoládu spolu s mandlovým máslem a ozdobíme sníženou část korpusu.


NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:

183 kcal
Bílkoviny 6 g
Sacharidy 14 g z toho cukry 0,3 g
Tuky 10 g z toho nasycené mastné kyseliny 3 g
Vláknina 2 g

Žádné komentáře:

Okomentovat