čtvrtek 1. srpna 2019

Čočková omáčka s rýží

Popravdě Vám říkám, je mi překvapením, že tenhle recept opravdu vyšel, jelikož to bylo moje teprve druhé setkání s červenou čočkou a upřímně jsem si moc nevěřila, protože jsem netušila, jak se s ní vůbec pracuje. To proto, že ta první zkušenost byla ne s červenou čočkou jako takovou, ale s těstovinami právě z ní od @greenapotheke 😊 Pokud k čočce máte respekt jako já, doporučuji Vám vyzkoušet těstoviny právě od nich s názvem Casa Recce, což jsem i já udělala a právě díky nim jsem byla donucena do tý Billy prostě jít a tu červenou čočku si koupit 🙊 Viděli jste, kolik má bílkovin? Úžasná věc 💓 Moc Vám děkuji za všechny tipy, jak ji připravujete vy, dala jsem je dohromady a výsledek vidíte na fotce 😊 Pokud byste ale ještě nějaké tipy měli, sem s nimi 😄

RECEPT:

Rýže (druh podle chuti)
150 g červené čočky
1 lžička oliváče
1 lžíce domácího rajského protlaku
1 červená cibule
2 stroužky česneku
Pár kousků cherry rajčat
1 špička lžičky kurkumy
2 špetky provensálských bylinek
Trošičku pálivé papriky
Trochu pepře
Sůl 
Pár kapek tabasca (volitelné) 
10 g @cekankovysirup

POSTUP:

Červenou čočku propláchneme a dáme vařit podle návodu (nakonec ji osolíme). V dalším hrnci uvaříme rýži. Na pánvi na troše oliváče osmahneme na drobno nakrájenou cibulku s česnekem, přidáme nakrájená rajčata a společně podusíme. Poté přidáme protlak s cekankovym sirupem, přimícháme čočku, osolíme, opepříme, přidáme kurkumu, provensalske bylinky, palivou papriku, kapneme tabasco, promícháme, povaříme a podáváme s rýží.

NUTRIČNÍ HODNOTY 1 porce:

382 kcal
Bílkoviny 18 g
Sacharidy 69 g z toho cukry 2,3 g
Tuky 2,7 g z toho nasycené mastné kyseliny 0,4 g
Vláknina 6 g

Žádné komentáře:

Okomentovat