čtvrtek 1. srpna 2019

Crunchy French Toast

První pozkouškové ráno jsem si teda vážně dopřála 🙊 To víte, když se po dlouhé době vzbudíte s pocitem, že konečně i Vám začíná léto, je hned nálada vymýšlet zase něco nového a ne jen pořád dokola vařit ovesnou kaši 🙈 Dneska jsem vyzkoušela toastíky na sladko s křupavou krustičkou a pečené v horkovzdušné fritéze @delimano.cz bez jediné kapky oleje 😊 Šlo by to i v troubě, ale z fritézy je to cobydup 👍 Kdyby to byl den jako každý jiný, snědla bych pravděpodobně jen dva trojúhelníčky, ale když já měla takovou potřebu slavit, že jsem to sežrala celý 🤣 A nelitovala jsem, oblizovala jsem se až za ušima 👌

RECEPT na 4 trojúhelníčky:

2 ks celozrnného toastového chleba (kupují v @lidl.cz )
2 vejce
1 vrchovatá lžička skořice
1 lžička práškového arašídového másla (mám značku PB2 z @fitness007cz )
2 lžičky xylitolu nebo jiného sladidla
Pár kapek karamelové omáčky Walden Farms (také @fitness007cz ale můžete použít Flavdrops nebo vynechat)
Na obalení cornflakes neslazené (mají v @dm_cesko ) a ovesné vločky

POSTUP:

Nejprve si rozmícháme v misce vajíčko a malinko vidličkou prošleháme, přidáme skořici, aramáslo, sladidlo, karamelovou omáčku a vše důkladně promícháme. Toasty rozkrojíme na úhlopříčku a každý trojúhelník necháme pořádně nasáknout v připravené směsi. Mezitím rozpálíme fritezu nebo troubu. Cornflakes rukou rozdrtíme na jemno, přidáme ovesné vločky a toastiky v této směsi obalíme. Hodíme na pečící papír (v tomhle případě ho dávám i do fritézy) a pečeme asi 5-10 minutek ve friteze (v troubě si myslím tak 15). 


NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 trojúhelníček:

133 kcal
Bílkoviny 6 g
Sacharidy 19 g z toho cukry 1 g
Tuky 3,3 g z toho nasycené mastné kyseliny 0,6 g
Vláknina 3 g

Žádné komentáře:

Okomentovat