čtvrtek 1. srpna 2019

Mléčná rýže

Věřili byste, že jsem v životě nevyzkoušela mléčnou rýži v podobě, ve které se prodávají v obchodech jako třeba od značky Riso atd? Nikdy mě to nějak zvlášť nelákalo, ale všimla jsem si u @rommiemax , že si ji občas připravuje doma sama a tak mě to trochu nahlodalo to taky zkusit 😊 Upřímně jsem tomu ale nedávala velké naděje, protože ta kombinace mi nikdy nepřišla zvlášť vábná 🙊 Ale kupodivu mi to celkem zachutnalo, určitě za to může i ta tuna skořice, kterou jsem použila, ale nakonec jsem byla výsledkem mile překvapená 😉 Děláte si domu mléčnou rýži? Nebo třeba dětem?
A mimochodem, to nádherné nádobí mám z @gastrostore.cz
kde mají úžasné kousky 💝

RECEPT:

50 g kulatozrnné rýže
150 ml mléka (použila jsem klasické, ale můžete zkusit i rostlinné)
1 lžička Ceylonské skořice (používáme naši oblíbenou od Grešíka)
1 lžička tmavého třtinového cukru (taktéž Grešík)
5 g @cekankovy_sirup
Ovoce na dozdobení

POSTUP:

Nejprve rýži propláchneme, nasypeme do hrnce, zalijeme mlékem, přidáme ceylonskou skořici, třtinový cukr, čekanku a za stálého míchání vaříme.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:

276 kcal
Bílkoviny 8 g
Sacharidy 53 g z toho cukry 12 g
Tuky 2 g z toho nasycené mastné kyseliny 1,4 g
Vláknina 6 g

Žádné komentáře:

Okomentovat