čtvrtek 1. srpna 2019

Plněný motanec

Dnešní recept mi měl původně posloužit jako zítřejší svačina, ale když jsem viděla, co z něj zbylo hodinu po vyndání z trouby, to úplně nevypadá 😄 Motanec je z mého oblíbeného a jednoduchého těsta ze tří ingrediencí a dovnitř si každý může dát, co je mu zrovna po chuti, já tam plácla Philadelphii light (kterou jsem si v poslední době neskutečně oblíbila), pak nějakou šunčičku, rajče, žampion, mé nejoblíbenější koření a to provensálské, no a navrch jsem nemohla vynechat strouhaný parmezán. Tak jen doufám, že se zase po nějaké době zavděčím slanomilům a že tenhle lehoučký recept prubnete i vy 😊

RECEPT:

Těsto: 
160 g špaldové mouky hladké
1 ks mozzarella light
2 vejce
Sůl
Náplň:
Philadelphia light
Kuřecí prsní šunka
Cherry rajčátka
Žampiony
Provensálské byliny
Parmezán

POSTUP:

V mixéru si rozmixujeme mozzarellu spolu s dvěma vejci do hladké tekuté směsi, přilijeme k mouce a osolíme. Ze směsi vypracujeme hladké nelepivé těsto. S ním se přesuneme na pomoučněný vál, kde ho ještě prohněteme a vyválíme z něj tenkou placku ve tvaru kruhu. Pomůžeme si případně rádýlkem a tvar zarovnáme. Nožem nebo kráječem na pizzu rozdělíme kruh na 8 stejných trojúhelníčků, na každý klademe námi zvolenou náplň (u mě to bylo pořadí philadelphia, šunka, plátky rajčete, plátky žampíků, koření). Poté vezmeme špičku každého trojúhelníku a zavineme. Přeneseme na pečící papír na plech, posypeme strouhaným parmezánem, kořením a pečeme na 180° asi 30 minutek. 


NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci (z osmi):

Bílkoviny 8 g
Sacharidy 16 g z toho cukry 1,2 g
Tuky 5 g z toho nasycené mastné kyseliny 2,2 g
Vláknina 1 g

Žádné komentáře:

Okomentovat