čtvrtek 1. srpna 2019

Zapečený tvaroh s ovocem

Aneb odpověď na kvíz ze stories 👌 Nedávno jsem zhlédla video od @barusminky , která se stravuje lowcarb a ve kterém ukazuje tipy na snídaně, no a mě tam neskutečně zaujal recept na zapečený tvaroh, protože to je věc, která by mě snad asi ani nenapadla udělat 😄 Tak mi to nedalo a musela jsem to zkusit, protože je to fakt jednoduché, rychlé, a teď už můžu potvrdit, že i opravdu moc dobré! Je to vážně zajímavá variace snídaně, kterou určitě zařadím mezi své stálice vedle ovesné kaše a lívanců 😂 Už jste o tom někdy slyšeli, případně máte jinou variantu, jak si tento tvaroh připravit? 🤔

RECEPT na 1 porci:

200 g tvarohu (mela jsem odtučněný)
1 odměrka proteinu (použila jsem vanilkový MyProtein z @fitness007cz )
1 vejce
Mražené lesní ovoce
@cekankovy_sirup

POSTUP:

V míse smícháme tvaroh spolu s proteinem a vajíčkem a vidličkou chvilku prošleháme. Na dno mističky vysypeme ovoce, zakápneme čekankovým sirupem a lehce promícháme, navrch nalijeme tvarohovou směs a dáme zapéct na 20 minutek na 180°.

NUTRIČNÍ HODNOTY:

337 kcal
Bílkoviny 50 g
Sacharidy 15 g z toho cukry 12 g
Tzky 8 g z toho nasycené mastné kyseliny 3 g
Vláknina 4 g

Žádné komentáře:

Okomentovat