čtvrtek 1. srpna 2019

Těstovinový salát


V létě je právě těstovinový salát jedním z nejčastějších jídel, které připravuji, protože upřímně? Neznám moc lidí, kteří by si v těchto parnech dali svíčkovou se šesti, i když kdyby to přede mě někdo postavil, asi bych neodmítla, že @petulavas 🤣 Nejčastěji používám vřetena, protože se mi líbí, jak to pak vypadá 😄 A díky balíčku od @greenapotheke jsem se dostala k různým vřetenům 😊 Já mám na fotce zeleninová vřetena (skládají se z kukuřičné mouky a různých druhů zeleniny) a zkombinovala jsem je s cizrnovými, které se skládají ze 100% cizrnové mouky. Nikdo mě nenutí tohle napsat, ale věřte mi, že jejich těstoviny fakt doporučuji, nejenže takhle zvláštní složení nikde nenajdete, ale hlavně je perfekto, obvykle 100% jednosložkové, a to mě prostě baví! Jo a abych nezapomněla, právě díky @greenapotheke jsem přišla na chuť červené čočce jako takové, protože jsem ochutnala jejich Casa Recce ze 100% červené čočky a chutnaly jako klasické, akorát obsahují o polovinu méně sacharidů a polovinu více bílkovin! I ceny nejsou nijak přemrštěné, takže fakt doporučuji mrknout na e-shop nebo do jakékoli zdravé výživy 💝 Jsem se to dnes rozvášnila, tak pojďme radši na recept 🤣

RECEPT:

Těstoviny (vaříme podle návodu)
Salátová okurka
Cherry rajčátka
Ledový salát
Vysokoprocentní šunka
Zálivka:
Řecký jogurt (kupuji nejradši Milko)
1 lžička hořčice
2 filety ančoviček (mívám z plechovky v oleji, nějak mě to nebolí 😄)
Parmazán
Pár kapek citronové šťávy
Sůl
Pepř

POSTUP:

Nejprve dáme vařit těstoviny. Mezitím si nakrájíme okurku na kostičky, stejně tak rajčata a na nějaké menší kousky ledový salát. Dále nakrájíme šunku a vše smícháme. Poté slijeme těstoviny a necháme vychladnout. Mezitím si připravíme zálivku, na kterou si smícháme řecký jogurt spolu s hořčicí a citronovou šťávou a přidáme nastrouhaný parmazán. Pomocí vidličky si "rozhňahňáme" 2 filety ančoviček, které přidáme do dresinku a osolíme, opepříme. Na závěr smícháme zeleninovou směs s vychladlými těstovinami a zalijeme zálivkou. 

NUTRIČNÍ HODNOTY cca na 1 porci: 

342 kcal
Bílkoviny 16 g
Sacharidy 60 g z toho cukry 4 g
Tuky 4 g 
Vláknina 1 g

Žádné komentáře:

Okomentovat