čtvrtek 1. srpna 2019

Zapečené lilky

Fakt by mě nenapadlo, že mě jednohubky z lilku natolik zaujmou, ale světě div se, stalo se! Poprvé jsem Vám sdílela do stories lilky, které připravovala mamka a tehdy jsem si je zamilovala natolik, že jsem je musela udělat taky 😍 Co je skvělé, že se takovéhle jednohubky hodí i jako pohoštění na různé akce, protože tohle bude jíst každý 👌U nás doma jsme si na tom všichni moc pochutnali a ještě jsme se divili, že se o ty lilky tak pereme 🤣 Takže šup k troubě a zkusit 😜

RECEPT:

Lilek
Sůl
Šunka (nebo anglická slanina)
Balkánský sýr
Parmazan

POSTUP:

Troubu rozehřejeme na 150°C na horkovzduch. Lilky nakrájíme na plátky a nasolíme. Necháme je chvilku vypotit. Poté je vyskládáme na plech na pečící papír a necháme 10 minut změknout v troubě. Poté vytáhneme, naskládáme na lilky šunku nebo slaninu, balkán, zabalíme, propíchneme párátkem a můžeme postrouhat navrch parmazanem (já ho dala dovnitř). Necháme zapéct cca 15 - 20 minutek.

Žádné komentáře:

Okomentovat