pátek 24. ledna 2020

Brkaše s kuřecím plátkem

Tak takovouhle dobrotu zná pravděpodobně každý, otázkou je, jestli ji máte i rádi 🤔 Ve stories jsem se Vás ptala na Vaši techniku dělání bramborové kaše a ani mě nepřekvapilo, že většina z Vás ji šlehá. Co mě ale překvapilo je fakt, že ji i dost z Vás šťouchá, což byl vlastně i můj případ, i když je to spíše díky tomu, že šlehač nemám 😂 Navzdory této technice musím říct, že jsme si oba s mou drahou polovičkou moc pochutnali i když jemu jsem místo kuřete dělala pořádný uzený a já chudinka byla o plátku 😃 Na druhou stranu jsem si to kuřecí prso tak dobře ochutila, že jsem se rozhodla se o to podělit i s Vámi a ve finále jsem až taková chudinka nebyla, ba naopak mi můj milý kus kuřete odebral :D Tak povídejte, máte bramborovou kaši rádi? Já obvykle ano, když jsou dobré brambory (ale to asi každý 😊) 


RECEPT:

▪️1 kg brambor (já dělala kaši pro dva a ještě zbylo, takže klidně méně)
▪️320 g mléka
1 ždibec másla
▪️300 g kuřecích prsou
▪️2 kapky řepkového oleje
▪️Pár kapek sojovky
▪️1 lžička hořčice (použila jsem plnotučnou, nom nom)
▪️Voda
▪️Sůl
▪️Pepř
▪️Grilovací koření

POSTUP:

Nejprve jsem brambory oloupala, omyla, nakrájela a uvařila v osolené vodě. Poté jsem vodu slila a ještě za horka začala šťouchat. Na plotně jsem si mezitím ohřála mléko, které jsem postupně do brambor vlévala a v průběhu dále šťouchala. Poté jsem přidala pár plátků másla, osolila podle chuti a šťouchala a šťouchala. Kuřecí prsa jsem očistila a nakrájela na plátky, ty jsou osolila, opepřila a potřela grilovacím kořením z obou stran. Na pánev jsem kápla malinko oleje a prsa osmahla z obou stran tak 3 minutky, poté jsem je trošku podlila vodou, přidala sojovku, hořčici a nechala ještě pod pokličkou v omáčce. Nu a je hotovo.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:

533 kcal
Bílkoviny 55 g
Sacharidy 45 g z toho cukry 6,7 g
Tuky 12,5 g z toho nasycené mastné kyseliny 5,5 g
Vláknina 4 g

Žádné komentáře:

Okomentovat