pátek 24. ledna 2020

Krupicová kaše

Myslím si, že určitě nebudu jediná, u koho byla krupicová kaše jídlo jeho dětství 👍 Otázka je, zda jste ji měli rádi nebo ne 😂 Já si pamatuji, jak nám ji ve školce vyloženě nutili a spousta dětí to dost obrečela 🙈 S tím já ale problém neměla, stejně jako jsem chtěla mít každý den ke snídani rohlík s máslem a s medem jsem nutně potřebovala každý den krupicovou kaši k večeři 😂 Chudák mamka už ji po pár letech nemohla ani cejtit 🙈 Mě ale její chuť ani po letech neomrzela a dobrou zprávou je, že může chutnat skvěle i bez kostky másla a půl pytle cukru 👌
Tak povídejte, jste v teamu krupička? 🥰


RECEPT na 1 velkou porci:

▪️50 g špaldové krupice (mám celozrnnou značky Probio z @fitness007cz 🥰)
▪️150 g mléka
▪️100 g vody
▪️1 lžička kokosového cukru (bo jiné sladidlo) ▪️1 lžička arašídového másla (mám jemné značky BigBoy z @fitness007cz )
▪️1 lžíce Walden Farms karamelového sirupu (lze vynechat nebo nahradit třeba Flavdrops, sirup mám taky z @fitness007cz )

POSTUP:

Do hrnce nalijeme mléko s vodou a dáme vařit na plotnu, poté za stálého míchání přisypeme špaldovou krupici, dochutíme kokosový cukrem, aramáslem a sirupem a necháme zhoustnout. Podáváme posypané kakaem a ostatním dle chuti.

NUTRIČNÍ HODNOTY na celý recept:

350 kcal
Bílkoviny 15 g
Sacharidy 54 g z toho cukry 15 g
Tuky 8 g z toho nasycené mastné kyseliny 2,3 g
Vláknina 4,5 g

Žádné komentáře:

Okomentovat