čtvrtek 30. ledna 2020

Sýrové kuličky

Mám tu pro Vás po delší době recept, tentokrát na tyhle sýrové kuličky, které poslouží skvěle k nadcházejícím oslavám Silvestra jako pohoštění 👍 Na receptu není vůbec nic těžkého, ba naopak je velmi rychlý a rozhodně si na něm pochutnáte vy i ostatní 😍 A pokud je nebudete smažit, dají se považovat i za poměrně zdravou srandu, a to my chceme 😊
Určitě mi dejte vědět, jak plánujete trávit Silvestra, jestli to zas tolik neřešíte nebo jestli nějaké to občerstvení nachystáte 👍😊


 RECEPT na 15 kuliček:

❤️ 1 balení čerstvého přírodního sýra (já používám Palouček z @lidlcz, ale může být i Lučina atd.) 
❤️ 3 plátky eidamu (já dala 30%,ale je to na vás) 
❤️ Obal (já volila směs na falafel z @greenapotheke, ale stejně poslouží i strouhanka z neslazených cornflakes či strouhanka z celozrnného toastového chleba atd)

POSTUP:

Do kastrůlku dáme přírodní sýr, k němu nastrouháme eidam a zahřejeme na nižším stupni na sporáku. Směs pořádně mícháme, dokud se všechen eidam nerozpustí, a poté necháme vychladnout. Ze směsi tvoříme kuličky, které obalíme. Ty pak dáme na chvilinku zapéct do horkovzdušné fritézy (mám @delimano.cz), nebo můžeme dát na chvilinku do trouby. Až je obal hezky dozlatova, máme hotovo 👍

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 kuličku:

24 kcal
Bílkoviny 1,5 g
Sacharidy 0,8 g z toho cukry 0,1 g
Tuky 2 g z toho nasycené mastné kyseliny 1 g
Vláknina 0,2 g

Žádné komentáře:

Okomentovat