pátek 24. ledna 2020

Čokoládoví šnečci

Děkuji za Vas zájem o recept, jdu ho sepsat, ať si můžete taky pochutnat. Co musím říct, roládky jsou i po upečení krásně měkké, chutnají a voní po skořici a zároveň se v nich rozplývá čokoládová náplň, kterou jsem nemohla vybrat lépe 🙊

RECEPT:

❤️ 150 g ovesných vloček mletých na mouku
❤️ 100 g mandlové mouky (mám Lifelike z @fitness007cz)
❤️ 2 lžičky skořice
❤️ 30 g proteinu (tentokrát jsem použila Biscuit od Biotech USA @fitness007cz)
❤️ 1 špetka soli
❤️ 80 g kokosového oleje (mám od @greenapotheke)
❤️ 3 lžíce sirupu (já použila karamelovy od Walden Farms @fitness007cz, ale lze nahradit třeba javorovým)
❤️ 30 g arašídového másla (mám jemné od BigBoy @fitness007cz) ❤️ Pár kapek vody


Na náplň:

Aramáslo tekuté
Hořká čokoláda (mám 81% z @lidlcz)

POSTUP:

Na těsto si smícháme obě mouky, přidáme protein, sůl, skořici a promícháme. Poté přidáme rozpuštěný kokosový olej, sirup, arašídové máslo a pomocí rukou se snažíme těsto spojit. Pokud to nejde, přidáme malinko vody. Těsto necháme odpočinout 20 min v lednici. Poté ho vyndáme, malinko zahřejeme v rukou a dáme ho mezi dva pečící papíry a válečkem vyválíme velkou placku. Vrchní papír sundame a navrchu potřeme náplní ze smíchaného aramásla s rozpuštěnou hořkou čokoládou. Pomocí spodního papíru vytvoříme opatrně roládku a dáme ji na 20 min do mrazáku. Poté vyndáme, nakrájíme na kolečka, položíme na pečící papír a pečeme na 180°C 20 min.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 šneka:

160 kcal
Bílkoviny 5 g
Sacharidy 8,5 g z toho cukry 0,7 g
Tuky 11 g z toho nasycené mastné kyseliny 5 g
Vláknina 2 g

Žádné komentáře:

Okomentovat