pátek 24. ledna 2020

Základní mugcake

Docela mě překvapilo, že když jsem sdílela stories se svým mugcakem, někteří jste si psali o recept, přitom je podle mě tenhle recept už celkem dost rozšířený, ale rozhodla jsem se Vám ho připomenout 👌 Tenhle recept považuji za takový základní, jelikož se obsahuje poměrně vyvážené množství sacharidů, bílkovin, a i nějaký ten tuk se tam najde 😊
Jestli máte vy nějaký svůj milovaný recept na nugcake, určitě ho hoďte do komentářů, protože inovací není nikdy dost 🤩

RECEPT:

▪️40 g ovesných vloček
▪️30 g proteinu (mám svůj nejoblíbenější Biotech USA Pure Whey Bourbon Vanilla z @fitness007cz)
 ▪️1 vejce
▪️10 g aramásla (použila jsem od BigBoy Triple @fitness007cz
▪️40 g mléka 
▪️1/2 lžičky kypřícího prášku

POSTUP:

Všechny ingredience pořádně promícháme v hrnečku, který šoupneme do mikrovlnky na cca 2 minutky. Pokud nejste fanda do mikrovlnek (což chápu), pak zkuste těsto smíchat ve formicce a dát do trouby.

NUTRIČNÍ HODNOTY na celý recept:

418 kcal
Bílkoviny 37 g
Sacharidy 35 g z toho cukry 5 g
Tuky 15 g z toho nasycené mastné kyseliny 4,5 g
Vláknina 4 g

Žádné komentáře:

Okomentovat