čtvrtek 30. ledna 2020

Dýňové brownies

S něčím se vám svěřím 😂 Neustále tvořit recepty podle toho, na jakém pozadí a talíři je mám fotit, je pro mě vážně celkem vyčerpávající 🙈 Tyhle brownies jsou chuťově dokonale, jsou mokré, vláčné, žádné suchary, ale prostě podle mého by zasloužily být vyfocené víc z boku a ne zezhora 😂 Každopádně přes zachování pořadí mých fotek zkrátka nejede vlak, takže hezky na bílém talíři, no ono to nevypadá zas tak strašně ❤️ Jo a už jsem vám vyprávěla o zázraku jménem dýně? Jako je to neskutečný, kam všude se dá strčit a jaké dobroty pak ve výsledku lezou, takhle dobrý brownies jsem prostě ještě neměla 😍 Takže si udělejte tunu dýňového pyré, protože u mě s dýní ještě zdaleka nekončím 😂

RECEPT cca 14 ks:

❤️90 g špaldové mouky hladké (*mám Pernerku z @goodieczech)
❤️15 g kakaa
❤️180 g dýňového pyré
❤️30 g kokosového oleje (**mám z @greenapotheke)
❤️15 g arašídového másla (mám Bigboy z @fitness007cz)
❤️40 g kokosového cukru (@goodieczech)
❤️Pár kapek čokoládových Flavdrops (seženete na @fitness007cz)
❤️ 1/2 lžičky kypřícího prášku
❤️1 špetka soli
❤️100 g mléka *slevový kód na @goodieczech JIDLEMKEZDRAVI
**slevový kód na @greenapotheke JIDLEMKEZDRAVI10

POSTUP:

Dýňové pyré uděláme tak, že dýni rozpůlíme, vydlabeme semínka, nakrájíme na malé kousky, dáme je na plech, zakápneme oliváčem a upečeme doměkka. Poté rozmixujeme a necháme vychladnout. Na brownies si v misce smícháme pyré s moukou a kakaem, přidáme kokosový cukr, kypřící prášek, sůl, trochu Flavdrops, přidáme rozpuštěný kokosový olej, aramáslo a na závěr naředíme mlékem. Pořádně těsto promícháme a nalijeme do menší formy vymazané máslem. Pečeme na 180° zhruba půl hodinky.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:

77 kcal
Bílkoviny 2 g
Sacharidy 9 g z toho cukry 4 g
Tuky 3 g z toho nasycené mastné kyseliny 2 g
Vláknina 1 g

Žádné komentáře:

Okomentovat