čtvrtek 30. ledna 2020

Pomazánka z červené čočky

Já jsem nedávno narazila na pomazánku z té klasické, tak mě to přivedlo k nápadu použít tu červenou a za mě zase prima způsob, jak obohatit svoji svačinku o nějaké bílkoviny a nové chutě 👍 A jestli můžu doporučit, tak na e-shopu @greenapotheke mají nejen červenou čočku samotnou, ale i spoustu druhů těstovin jen z ní! Já už mám vyzkoušené snad všechny (vřetena, casa recce, high protein,..) a všechny pro mě byly zatím velké nadšení (a top za mě asi vřetena) 👍 Jo a na nákup nad 400 Kč platí slevový kód JIDLEMKEZDRAVI10 ❤️


RECEPT:

100 g červené čočky
150 g cibule
2 stroužky česneku
1 lžíce rajského protlaku
1 špetka pálivé papriky
Citronová šťáva
Sůl

POSTUP:

Nejprve uvaříme červenou čočku podle návodu, cibulku nakrájíme na drobno a přidáme, přidáme prolisovaný česnek, pálivou papriku, citronovou šťávu , osolíme a promícháme. Poté vezmeme tyčový mixér a rozmixujeme.

Žádné komentáře:

Okomentovat