čtvrtek 30. ledna 2020

Dýňové těstoviny

Přátelé, napište mi do komentářů číslo že stupnice 1-10 (max), jak moc vás už štvu s tou dýní 😂 Ale když já si ji fakt tak děsně zamilovala! Z ní jde úplně všechno 🙊 Tak mi věřte a skočte si koupit tak 2-3 😂 Tentokrát mám pro Vás skvělou dýňovou omáčku s těstovinami 👍 Měla jsem to dnes k večeři a neskutečně mě to zasytilo, přestože těch kalorií nebylo tolik 😍 Použila jsem tyhle krásné bezvaječné celozrnné těstoviny Linguene, které jsem měla čest poprvé ochutnat díky @greenapotheke a moc mi chutnaly, dost připomínají špagety (nejen vzhledem 🙊). Tak pojďme na to 🥂
P. S. Nádherný talířek je z @gastrostore.cz

RECEPT na 4 porce:

300 g Linguene (@greenapotheke*)
1 lžička oliváče
1 cibule
2 stroužky česneku
300 g dýňového pyré
2 plátky eidamu
100 ml vody
Sůl
Pepř
Podravka Natur (není nutná, pokud místo vody použijete vývar) 
*na @greenapotheke máte slevu s kódem JIDLEMKEZDRAVI10 při nákupu nad 400 Kč ❤️ 


POSTUP:

Těstoviny dáme vařit podle návodu. Mezitím si nadrobno nakrájíme cibulku, osmahneme ji na pánvi na trošce oliváče, přidáme k ní prolisovaný česnek, podlijeme vodou a chvilku dusíme. Poté přidáme dýňové pyré, pořádně promícháme a přidáme nastrouhaný eidam. Poté osolíme, opepříme a můžeme přidat i podravku, těstoviny zcedíme a smícháme s omáčkou. Na závěr jsem prisypala trochu medvědího česneku ❤️


NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci cca:

573 kcal
Bílkoviny 18 g
Sacharidy 73 g z toho cukry 16 g
Tuky 15 g z toho nasycené mastné kyseliny 5 g
Vláknina 10 g

Žádné komentáře:

Okomentovat