čtvrtek 30. ledna 2020

Kančí nudličky s nudlemi a kešu omáčkou

Myslím, že už bylo na čase na Vás vytáhnout taky něco jiného než jen kuřecí, takže jsem prohrabala zásoby a našla kančí kýtu, že které jsem pouze jednou dělala šípkovou omáčku 😂 No a jelikož jsem měla doma z asijského týdne v Lidlu ještě nudle, tak jsem to zkombinovala a vznikla z toho večeře bohatá jak na bílkoviny, tak i sacharidy a tuky a ještě jsme si moc pochutnali 👍 Přátelé, jak jste na tom vy se zvěřinou? Jíte/nejíte? Máte rádi/nemáte rádi?


RECEPT:

Nudle (měla jsem tu pšeničné bezvaječné)

Omáčka:

Kapka oliváče
2 hrstky kešu ořechů (mám z @svetplodu*)
2 stroužky česneku
1 kešu smetana (nebo normál, mám z @fitness007cz)
Trochu vody
Sůl, pepř 
*sleva 5% s kódem jidlemkezdravi5

Maso:

Kančí kýta (případně hovězí taky může být)
2 stroužky česneku
2 lžíce řepkového oleje
Pár kapek rybí omáčky
2 lžičky hořčice
Sůl
Pepř

POSTUP:

Nejprve si očistíme kančí kýtu a nakrájíme ji na tenké nudličky. Přemístíme je do mísy, do které dáme své lžíce oleje, prolisujeme česnek, přidáme rybí omáčku, hořčici, sůl, pepř a pořádně promícháme. Necháme takto naložené a pokračujeme s přípravou omáčky. Kešu ořechy namočíme chvilku do vody. Na pánvi si orestujeme na troše oliváče prolisovaný česnek, přilijeme smetanu, trochu vody a necháme chvíli probublat. Poté přelijeme směs do mixéru, přidáme kešu ořechy, sůl a pepř a rozmixujeme do hladka. Nudle připravíme podle návodu. Maso přemístíme na pánev, kde byla směs na omáčku, a zprudka osmahneme, dokud nebude hotové. Nudle zcedíme a přelijeme do nich omáčku. A máme hotovo 👍

NUTRIČNÍ HODNOTY cca na 1 porci:

534 kcal
Bílkoviny 35 g
Sacharidy 64 g z toho cukry 2 g
Tuky 15 g z toho nasycené mastné kyseliny 4 g
Vláknina 1 g

Žádné komentáře:

Okomentovat