čtvrtek 30. ledna 2020

Omáčka ála mac a cheese

Krásný den, na dnešní recept mě inspirovalo video od @anetachroustova, která se snažila být týden veganem a dělala tam omáčku na způsob mac and cheese ve veganské verzi 😊 Dostala jsem na ni takovou chuť, že přestože jsem neměla doma snad jedinou ingredience, rozhodla jsem se udělat omáčku úplně po mém 👍 Zkoušeli jste už někdy pravou americkou verzi Mac and cheese?
P. S. Břidlicový podnos a příbor jsem měla v nádherném balíčku od @lindtcz_sk, kde je můžete sehnat máte označeno na fotce ❤️ 


RECEPT:

👉 Těstoviny (já použila Rej celozrnné z e-shopu @fitness007cz*)
👉 5 ks mrkve
👉 1 plechovka kokosového mléka (použila jsem Light z @lidlcz)
👉 1 lžíce arašídového másla
👉 3 stroužky česneku
👉 1/2 ks cibule
👉 2 lžičky hořčice
👉 1 lžička vegan sojovky
👉 1 lžička oliváče
👉 Sůl
👉 Pepř
👉 Kurkuma
* s kódem jidlemkezdravi 5 % dolů při nákupu nad 500 Kč


POSTUP:

Nejprve si očistíme mrkev a uvaříme ji ve vodě. Mezitím na pánvi na troše oliváče osmahneme nadrobno nakrájenou cibulku spolu s prolisovaným česnekem, poté přidáme i na kolečka nakrájenou uvarenou mrkev. Když cibulka zesklovatí, přendáme obsah pánve do mixéru, kam přidáme kokosové mléko, aramáslo a hořčici a pořádně dojemna rozmixujeme. Poté směs vrátíme zpět na pánev, kde ji necháme povařit a ochutíme ji soli, pepřem, sojovkou a kurkumou podle chuti. Podáváme s těstovinami.

NUTRIČNÍ HODNOTY velmi od oka:

Bílkoviny 15 g
Sacharidy 64 g z toho cukry 15 g
Tuky 17 g z toho nasycené mastné kyseliny 12 g
Vláknina 13 g

Žádné komentáře:

Okomentovat