čtvrtek 30. ledna 2020

Těstovinový salát s vajíčkem

Tak Vám povím, jak já to zas zblba 😂 Jsem pro Vás měla připravený recept, a když jsem ho měla sdílet, zjistila jsem, že jsem fotila na špatné pozadí 🙈 Tak jsem to musela odložit s ukuchtit ještě něco jiného, a to je právě dnešní těstovinový salát, protože věřte nebo ne, v tomhle počasí ala jaro v zimě mám fakt chuť k na studené 😂 Udělala jsem si ho poměrně nízkokalorický, protože jsem měla velkou snídani a věděla jsem, že i večeře bude velká 😂 K tomu mi skvěle posloužily vřetena ze 100% červené čočky (@greenapotheke), která má oproti klasice nízký podíl sacharidů, za to vysoký podíl bílkovin! Což se hodí do salátu bez masa 👍 Tak mrknem na recept 👇

RECEPT na 5 porci cca:

250 g těstovin (já použila vřetena z červené čočky @greenapotheke*)
100 g salátové okurky
100 g cherry rajčat
100 g ledového salátu
4 ks vejce
50 g mozzarelly
50 g šunky
* sleva 10% na nákup nad 400 Kč s kódem JIDLEMKEZDRAVI10
Zalivka:
150 g bílý jogurt
Parmazan
1 lžička hořčice
Sůl
Pepř

POSTUP:

Těstoviny uvaříme podle návodu, přecedíme a necháme vychladnout. Mezitím uvaříme ve vodě vejce, nakrájíme zeleninu (okurku, rajčata, salát) na menší kousky, stejně tak šunku a mozzarellu. To vše přijde do velké mísy. Zálivku připravíme smícháním jogurtu, hořčice, soli, pepře a nastrouhaného parmazánu. Vychladlé těstoviny přidáme také do mísy, vychladlá vejce oloupeme a nakrájíme na malé kousky, také přidáme do salátu a promícháme. Na závěr zalijeme dresingem a dochutíme solí a pepřem.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:

434 kcal
Bílkoviny 30 g
Sacharidy 35 g z toho cukry 5 g
Tuky 15 g z toho nasycené mastné kyseliny 7 g
Vláknina 11 g

Žádné komentáře:

Okomentovat