čtvrtek 30. ledna 2020

Kuskusové koláčky bez klasické mouky

To by jeden nevěřil, co se dá vytvořit z kuskus, ale hlavně jak to pak bude chutnat! Já jsem z toho unešená! Díky kuskus mají koláčky jemnou a měkkou konzistenci, chutnají příjemně nasládle, přestože v nich je minimum cukru a citronová kůra na závěr tomu dodala tu správnou vůni a příchuť ❤️ Z tohohle receptu jsem vážně nadšená, jelikož za pár kalorií udělá hodně muziky a můžete si na nich pošmáknout bez výčitek i ke svačině 😍 Tak hurá na recept 👍


RECEPT na 12 ks:

🍩 100 g kuskusu (použila jsem semolinový z @greenapotheke)
🍩 100 g rýžové mouky hladké (@greenapotheke)
🍩 40 g mandlové mouky (mám Lifelike z @fitness007cz, můžete použít mleté mandle)
🍩 30 g kokosového cukru (mám z @goodieczech)
🍩 25 g kokosového oleje (@greenapotheke)
🍩 60 g cottage
🍩 1 vejce
🍩 Citronová kůra + šťáva
🍩 Domácí marmeláda nebo tvaroh (či jiná náplň)
Müsli je na ozdobu, příchuť Dr. Mačatý od @mix.it

POSTUP:

Kuskus dáme do mističky a zalijeme ho vroucí vodou, necháme ho vsáknout tekutinu a dáme ho do mixéru spolu s vajíčkem a cottage. Rozmixujeme v hladkou směs. Předáme ji do mísy a přidáme k ní mandlovou a rýžovou mouku, kokosový cukr, kokosový olej, citronovou kůru a šťávu a promícháme. Poté rukama tvoříme kuličky, které pokládáme na plech na pečící papír a pomocí lžičky lehce namočené v mouce uděláme uprostřed důlek. Takto připravené sušenky pečeme na 180°C 20-25 minut, dokud nezezlátnou. Po upečení použijeme oblíbenou náplň 😍

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks s marmeládou:

144 kcal
Bílkoviny 4 g
Sacharidy 19 g z toho cukry 3 g
Tuky 5 g z toho nasycené mastné kyseliny 2,5 g
Vláknina 1 g

Žádné komentáře:

Okomentovat