čtvrtek 30. ledna 2020

Zase jiná ovesná

Ovesnou jsem dělávala vždycky celkem podobně, i když jsem občas dělala ovesnou fermentovanou, a někdy obyč z jednoho hrnce. Tahle je ovšem zase trochu jiná 😊 Tentokrát jsem se inspirovala u @luciemin, která má speciální tip na to, jak z obyčejné ovesné udělat pořádnou plnohodnotnou snídani 😊 Baví mě na tomhle způsobu to, že mě opravdu kaše na dliujo zasytí a já toho využívám zejména když jdu na celý den od rána do večera do školy, protože na to jídlo není tolik prostoru 😊 Navíc je to opět velká rychlovka, takže není problém si ji udělat i v 5 ráno 😂 Tentokrát se mi líbí i zdobení 😂 Na to jsem použila své oblíbené lyofilizované ovoce od značky @goodieczech (sleva s kódem JIDLEMKEZDRAVI), hořkou čokoládu z @lidlcz a arašídové máslo ❤️ 


RECEPT:

50 g ovesných vlocek
Voda
1 vejce
1 lžíce proteinu (já používám Biotech USA Pure Whey Biscuit @fitness007cz)
1 lžička arašídového či oříškového másla

POSTUP:

V misce odvážíme vločky, přilijeme trochu vody a přidáme vejce. Pořádně spolu promícháme a tato směs přijde do mikrovlnky zhruba na dvě minutky. Poté vytáhneme, přidáme protein a oříškové máslo, vmícháme do kaše a máme vystaráno 😂

NUTRIČNÍ HODNOTY:

409 kcal
Bílkoviny 30 g
Sacharidy 38 g z toho cukry 1,5 g
Tuky 16 g z toho nasycené mastné kyseliny 6 g
Vláknina 5 g

Žádné komentáře:

Okomentovat