čtvrtek 30. ledna 2020

Nepečené cookie dough sušenky

Dnes jsem si pro Vás připravila rychlovka, která je výživná, vhodná ke svačině, nepečená a ideální do krabičky, když Vás čeká celý den mimo domov 👍 Navíc jsou tyhle sušenky dost variabilní, to znamená, že se nemusíte striktně dodržet receptu, ale klidně nějakou ingredienci nahradit ❤️ Pro dekoraci a dochucení jsem použila čokoládové müsli od @mix.it, kterého se absolutně nemůžu nabažit, mám ho neustále ke svačině s jogurtem mňam 😍

RECEPT na 8 ks:

❤️ 70 g arašídové mouky (mám z @goodieczech, kde platí sleva s kódem JIDLEMKEZDRAVI, můžete ji nahradit mandlovou nebo jinou orechovou moukou 👍) 
❤️ 130 g kokosové mouky
❤️ 100 g ořechového másla (já použila mandlové od BigBoy z @fitness007cz
❤️ 30 g proteinu (mám Biotech USA Pure Whey Biscuit z @fitness007cz
❤️ 20 g sirupu (může být javorový, datlový, jakýkoli) 
❤️ 15 g kokosového oleje (mám z @greenapotheke, také platí sleva JIDLEMKEZDRAVI10) 
❤️ 160 g mléka

POSTUP:

Nejprve smícháme kokosovou a ořechovou mouku, přidáme protein, rozpuštěný kokosový olej, tekuté ořechové máslo, sirup a naředíme mlékem. Promícháme, můžeme přisypat třeba čokoládu nebo já použila müsli od @mix.it a v rukou tvoříme koule, které pak rozplacneme do kulatého tvaru. Necháme ztuhnout v lednici.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:

227 kcal
Bílkoviny 14,2 g
Sacharidy 9 g z toho cukry 7 g
Tuky 13 g z toho nasycené mastné kyseliny 4 g
Vláknina 10 g

Žádné komentáře:

Okomentovat