čtvrtek 30. ledna 2020

Nepečené kuličky


Znáte někdo lehčí a vděčnější cukroví? Já teda ne, je to rychlovka, která chutná a to u nás boduje 👍 Kuličky můžete udělat skoro z čehokoli, budete potřebovat jen základ v podobě nějaké ořechové mouky jako je mandlová, kokosová, lískooříšková, k tomu stačí přihodit nějaký tekutý tuk jako ghí, ořechové máslo, klasické máslo a na závěr nějaké sladidlo, taky ideálně tekuté v podobě sirupu 👍 S tím se dá pracovat, a pak už je jen na vás, čím to dále ochutíte 😊 Já tu pro Vás mám na inspiraci hned tři recepty. A přikládám malý tip pro vás 👉 pokud budete chtít obalovat strouhaným kokosem, je dobré si hotovou kuličku pomocí mašlovačky potřít trošičkou vody, aby se kokos dobře chytil ❤️ 


RECEPT:

Kokosové kuličky

80 g kokosové mouky
60 g @cukrfree.cz Luckyalvin kokos mandle - rozehřát na plotně 👍 (nebo jiné ořechové máslo)
30 g protein (já použila Slaný karamel)
25 g másla - rozehřát na plotně

Mandlové kuličky s vůní marcipánu

60 g mandlové mouky
60 g arašídového másla (tekutého)
35 g proteinu (použila jsem Xmas edici Biotech USA)
35 g kokosového sirupu (nebo jiný)
3 kapky rumového aroma

Kakaové mandlové kuličky

80 g mandlové mouky
10 g kakaa
120 g arašídového másla
35 g proteinu (použila jsem Xmas edici Biotech USA)
60 g kokosového sirupu
* vše seženete na @fitness007cz, sleva s kódem jidlemkezdravi

POSTUP u všeho:

Vše pořádně smícháme, dokud se suché ingredience pořádně neobalí tekutými. Poté vezmeme část těsta do rukou, pořádně v dlaních zahřejeme a prohněteme a vytvoříme kuličku. Tu pak obalíme buď v kakau, mandlové mouce, ve strouhaném kokosu, nebo necháme bez obalu. Skladujeme v lednici.

Žádné komentáře:

Okomentovat