čtvrtek 30. ledna 2020

Obrácený krtkův mug cake

Když jsem dnes dostala chuť na něco opravdu čokoládového, napadlo mě zkusit udělat recept, který už nějakou dobu na mém profilu visí, ale obráceně 🤔 A výsledek je mnohem víc čokoládový, než jsem si kdy vysnila 😁 Takový lehký dortík a takhle nabitý krémem? To prostě chceš! Navíc je hotový během chviličky, takže by Vas to určitě mohlo zajímat ❤️ 


RECEPT:

100 g ovesných vloček
60 g rýžové mouky
60 g proteinu (já použila Biotech USA Pure Whey Salted Caramel @fitness007cz*)
1 ks vejce
45 g arašídového másla (mám od BigBoy také z @fitness007cz)
4 g kypřícího prášku
170 g mléka

Náplň:

1/2 balení ricotty
1/2 balení tvarohu ve vaničce
Kakao
Hořká čokoláda (použila jsem hands off my chocolate od @promlsouny)
Protein *sleva 5% na @fitness007cz s kódem jidlemkezdravi + po přihlášení další 3%

POSTUP:

Nejprve si rozmixujeme ovesné vločky na mouku smícháme s rýžovou moukou, kypřící práškem a proteinem a přidáme vejce, aramáslo a doředíme mlékem. Pořádně promícháme a směs vylijeme do misky, která je vhodná do trouby nebo mikrovlnky. Poté dáme do mikrovlnky na 5 minut nebo pečeme 15 minut v troubě. Dortík vyklopíme, podřízneme zespodu, aby hezky stál, seřízneme vršek a vydlabeme vnitřek tak, abychom nenarušili dno a stěny. Poté připravíme náplň smícháním ricotty, tvarohu, proteinu, kakaa a rozpuštěné hořké čokolády. Tu navrstvíme do dortíku tak, aby prostředek byl vypuklý. Navrch nadrolíme zbytek vydlabaného těsta tak, aby náplň nebyla vidět. Necháme ztuhnout v lednici.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 kousek z 8mi:

228 kcal
Bílkoviny 17 g
Sacharidy 19 g z toho cukry 3 g
Tuky 8 g z toho nasycené mastné kyseliny 3 g
Vláknina 3 g

Žádné komentáře:

Okomentovat