čtvrtek 30. ledna 2020

Špagety se sušenými rajčaty

Dneska jsem si pro Vás přichystala dokonale jednoduchý recept, který je chutný, ale zároveň trošku obyčejný a vzhledem k tomu, že v mém podání je bezmasý, je dobré myslet na to, že je potřeba doplnit nějakou bílkovinu a vlákninu. To vyřeší pochopitelně třeba hora zeleniny, kterou jsem si k tomu nakrájela a nějaký ten parmazán navrch, který ale na fotce nevypadal tak dobře, jak jsem předpokládala 🙊 Vy mi povězte, jak máte špagety nejradši vy (já je jako malá milovala jenom s kečupem 😂). 


RECEPT:

Grahamové špagety (mám z @greenapotheke*)
Olivový olej
Cibule
Česnek
Sušená rajčata (ne ty v oleji 😂) - kupuji v @lidlcz
Můžete dát i olivy
Sůl
Medvědi česnek
Parmazan navrch 
*sleva při nákupu nad 400 Kč s kódem JIDLEMKEZDRAVI10 ❤️ 


POSTUP:

Těstoviny uvaříme podle návodu. Mezitím si nadrobno nakrájíme sušená rajčata, česnek a cibuli. Na pánev si kápneme trochu oliváče a orestujeme na něm cibuli s česnekem. Poté přidáme rajčata, případně olivy a chvilku podusíme. Poté přidáme i samotné špagety, promícháme, posolíme a dochutíme kořením. Na talíři posypeme parmazanem.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:

356 kcal
Bílkoviny 10 g
Sacharidy 57 g z toho cukry 3 g
Tuky 8 g z toho nasycené mastné kyseliny 1 g
Vláknina 5 g

Žádné komentáře:

Okomentovat