pátek 24. ledna 2020

Ovocná omeleta


Představují Vám svou dnešní rychlou svačinku, na nic náročného jsem totiž neměla náladu 😂 Vždycky, když potřebuji doplnit tuky a bílkoviny, sahám právě po vejcích a upřímně je mi jedno, kolik jich za den sním, klidně 4,když se vejdou do příjmu 😂 Já teď příjem razantně navýšila a co mě překvapilo, nepřibrala jsem ani kilo (ba naopak) a cítím se skvěle! Díky vyššímu příjmu sacharidů pozoruji, že mám mnohem více energie, samovolně vstávám v šest a při cvičení se dokonale vybiju, protože mám z čeho tu energii čerpat 👌 Po pravdě ale musím říct, že své tělo zatím poslouchat neumím, doteď vše fungovalo jak mělo, ale aktuálně nějak úplně odporuje základní matematice hubnutí 😂🙈 Zda se, že i u mě proběhla metabolické adaptace, takže mi držte palce, ať to tělo zas vrátím zpátky do systému 🙊
Jak jste na tom vy, už jste taky bojovali se zastavením váhy a vůbec úbytku centimetrů? Jak jste to řešili vy?

RECEPT:

2 ks vejce
5 g kokosového cukru (juhuuu, konečně ho opět mám, a to z @fitness007cz )
10 g proteinu (já použila tentokrát Cookies and Cream Biotech USA @fitness007cz )
1 špetka soli

POSTUP:

Vejce vyklepneme do mísy a šleháne, postupně přidáváme cukr a špetku soli. Vyšleháme až do pěny, poté přidáme trochu proteinu a opatrně vmícháme. Opékáme na suché pánvi (pokud je kvalitní, já na tohle mám super od @delimano.cz 👌) na mírném ohni pouze z jedné strany, navrch můžeme dát ovoce a přikryjeme pokličkou. Podávala jsem pokapane aramáslem, pocukrované kokosovou moukou a navrch jsem dala vanilkovou čokoládu od Franky's Bakery @fitness007cz 💝

NUTRIČNÍ HODNOTY:

209 kcal
Bílkoviny 20 g
Sacharidy 6,5 g z toho cukry 5 g
Tuky 11 g z toho nasycené mastné kyseliny 3,5 g
Vláknina 0,5 g

Žádné komentáře:

Okomentovat