čtvrtek 30. ledna 2020

Raffaello kostky

Dneska je středa, což znamená, že mě čeká zítra celý den ve škole, takže nemůže chybět příprava svačiny 👍 Rozhodla jsem se pro nepečený a pořádně kokosový dezertík 😍 Je velmi jednoduchý a prakticky spočívá jen v tom smíchat pár ingrediencí a dát je do lednice 🙊 Navíc jsou téměř všechny ingredience kokosové, takže pro milovníky kokosu tu mám ještě takovou vzpomínku na léto 😂

RECEPT 8 ks:

150 g kokosové mouky
50 g kokosového oleje (mám z @greenapotheke)
35 g kokosového cukru ( mám z @goodieczech)
35 g arašídového másla
Javorový sirup (nebo čekankový či jakýkoli jiný)

POSTUP:

Kokosový olej rozehřejeme, dáme do mísy a přidáme všechny ingredience, pořádně promícháme a rukama spojíme v kompaktní těsto. To poté vtlačíme do formy (já třeba použila krabičku na svačinu 😂) a dáme na chvíli do mrazáku. Poté přendáme do lednice a uchováváme tam 👍

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:

172 kcal
Bílkoviny 5 g
Sacharidy 9 g z toho cukry 8 g
Tuky 10 g z toho nasycené mastné kyseliny 7,6 g
Vláknina 11 g

Žádné komentáře:

Okomentovat