pátek 24. ledna 2020

Quinoa kaše

Reklamní příspěvek za 3,2,1... 😂 Fórek, jedná se pouze o barterovou spolupráci, i když podle fotky se to tak úplně nemusí zdát, ale.. Vidíte ty krásný obaly jak se perfektně barevně hodí k mý kaši? No to nešlo neblejsknout 😂 Z e-shopu @goodieczech mi doputovalo pár věcí z jejich sortimentu na testování a už jsem měla čest jich pár testnout (protože kdo by vydržel neochutnat 🙊) a zatím se u mě koná nadšení! Věnovala jsem se především lyo ovoci, oříškům a quinoe, ale i tak už mám dva obří favority! Je jimi lyo mango (to je něco, normálně se vám mezi zubama rozpadne v prach a je to tak neskutečně dobrý a divný 😂🤩) a cantaloupe meloun, který teda není lyo, ale je taky sušený a to je mega! Jsou tam obří kusy příjemně nasládlého melounu, který není doslazovaný (ani nic jiného z jejich sortimentu) a je to mor, musím si ho dát do nejvyšší skříňky abych tam nedosáhla a nesnědla na posezení 😂  A teď k té kaši 😊 Z quinoy mám respekt, jelikož ji zaprvé neumím ani vyslovit, a ani připravit 😂 Co jsem ale zvládla je kaše, která je dle mého opravdu dobrá, díky quinoe chutná jakoby byla plná ořechů a moc mi ta chuť sedla 😊
A kdo rád slevy, tak na @goodieczech zadejte JIDLEMKEZDRAVI a bude 🙊

RECEPT na 1 porci:

50 g quinoa (mám z e-shopu @goodieczech)
60 ml mandlového mléka (můžete použít klasické)
1 lžička skořice
1 lžička kokosového cukru (@goodieczech)
Navrch lyo ovoce, oříšky, vše podle chuti ❤️ 


POSTUP:

Nejprve quinou spaříme horkou vodou, abychom předešli hořké chuti. Poté vodu vlijeme, quinou zalijeme mlékem a dáme vařit. Přidáme lžičku skořice a cukru, můžete přidat i vás oblíbený protein, případně jiné sladidlo a vaříme dokud se tekutina neodpaří. Dozdobíme ovocem, oříšky, vším, čím máme rádi ❤️ 


NUTRIČNÍ HODNOTY na kaši bez ozdob:

218 kcal
Bílkoviny 8 g
Sacharidy 36 g z toho cukry 6 g
Tuky 4 g z toho nasycené mastné kyseliny 0 g
Vláknina 5 g

Žádné komentáře:

Okomentovat