čtvrtek 30. ledna 2020

Vlašskoořechové sušenky

Přátelé, měla jsem chuť udělat i něco jednoduššího, než je klasické cukroví, zkrátka více něco podle mého gusta 👍 Tím myslím vzít ingredience, smatlat dohromady a péct 😂 A tím vznikly tyhle sušenky 🙊 V tomhle příspěvků vám ale chci dát i tip 👍 Dneska jsem ulovil v @pepco_cz tyhle vařečky, které jsou v zimním provedení a s krásnou mašličkou a jestli máte kolem sebe maniaka na vaření jako jsem já, pak to bude skvělý dárek ❤️ Já je dám taťkovi k Mikuláši, protože ho teď to vaření pohltilo 😂 Jinak červená organza je také z Pepca, odtamtud mám prakticky celou svou vánoční vyzdobu 😂


RECEPT na 30 ks:

30 g vlašských oříšků (nebo jiných)
110 g špaldové mouky hladké
20 g arašídového másla (mám z @fitness007cz od BigBoy jemné)
10 g kokosového oleje (mám z @greenapotheke)
1 bílek
2 lžíce medu

POSTUP:

Oříšky nameleme na jemno, přidáme k nim špaldovou mouku, arašídové máslo, kokosový olej, bílek a med, vypracujeme těsto a necháme chvíli odležet v lednici. Poté z těsta uloupáváme malé kousky, zahřejeme těsto v ruce, uděláme kuličku, rozplacneme ji na susenku, pro efekt můžeme obtisknout vidličku a položíme na plech. Sušenky pečeme 15 minut na 180°. Poté můžeme dozdobit hořkou čokoládou 👍


NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:

26 kcal
Bílkoviny 1 g
Sacharidy 3 g z toho cukry 0,6 g
Tuky 1,2 g z toho nasycené mastné kyseliny 0,4 g
Vláknina 0,6 g

Žádné komentáře:

Okomentovat