neděle 30. srpna 2020

Avokádové brownies

 

Vybrat avokádo jako jednu z hlavních ingrediencí v tomto receptu byl za mě asi ten nejlepší nápad! Konečně jsem docílila přesně té konzistence brownies, kterou jsem vždy zamýšlela 🤩 Vláčné, mokré, měkké, zkrátka úplně ideální ❤️ Byly úplně mega čokoládové i přesto, že čokoláda byla pouze navrchu a pro mě tak akorát sladké 👍 A vydržely mi doma necelý týden, kdy byly pořád strašně dobré 🙊
Co říkáte, zkusíte je? ❤️

RECEPT na cca 9 ks:
🌼 2 zralá avokáda
🌼 100 g rýžové mouky (lze i špaldová hladká)
🌼 30 g kakao (mám extra tmavé z @fitness007cz)
🌼 80 g třtinového cukru
🌼 20 g @cekankovy_sirup (může být i jiný sirup)
🌼 2 ks vejce
🌼 1/2 lžičky kypřícího prášku
🌼 Máslo na vymazání formy

POSTUP:
Avokádo rozkrojíme, vydlabeme a vidličkou rozmačkáme do kaše, kam přidáme vejce a čekankový sirup. Pořádně spolu promícháme a postupně přidáváme mouku, cukr, kakao a kypřící prášek. Těsto by mělo mít něco mezi řídkou a hustou konzistencí. Poté ho vylijeme do máslem vymazané formy, posypeme na kousky nakrájenou čokoládou a pečeme na 180° asi 25-35 minut.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks z 9:
211 kcal
Bílkoviny 4 g
Sacharidy 20 g z toho cukry 8 g
Tuky 12 g z toho nasycené mastné kyseliny 2 g
Vláknina 4 g

Žádné komentáře:

Okomentovat