neděle 30. srpna 2020

Brambory se zeleninou a grilovaným sýrem

 

Bramborám na tento podobný způsob v kombinaci se sýrem jsem poslední dobou opravdu propadla, což uvidíte i u některých dalších příspěvků, protože mám pro vás zase super tipy na rychlá výživná jídla, která jsou zas trochu jiná, než co jste ode mě běžné zvyklí. Nejvíc mi pochopitelně vyhovuje všechno mrsknout na jeden plech, zapnout troubu, pak to jen vyndat a jíst 🙊 Komu ne, že 😂 Sýr na fotce se jmenuje Allami a setkala jsem se s ním poprvé (kde jinde, než v @lidlcz). Jedná se o grilovací sýr inspirovaný momentálně velmi oblíbeným sýrem Halloumi, je výborný na gril i pánev, protože se nerozteče a má velmi neobvyklou chuť 😊 Ten jsem jen vzala, hodila na kontaktní gril bez jakýchkoli úprav a skvělý oběd byl na světě 👍 Takže až budete v Lidlu, určo po něm taky mrkněte, je od značky Laktos 😊
Znáte sýr Halloumi? Jak ho připravujete vy? 😊

RECEPT:
Brambory
Žampiony
Cherry rajčata
Další oblíbená zelenina vhodná do trouby (paprika, cibule, atd)
Kuřecí prsa
Olivový olej
Sůl
Pepř
Grilovací koření
Allami

POSTUP:
Troubu rozehřejeme na 180°C. Brambory opláchneme, nakrájíme na měsíčky a ty překrojíme na třetiny na ještě menší kousky a dáme do mísy. Rajčata a zeleninu nakrájíme na malé kousky a přidáme k bramborám. Kuřecí prsa opláchneme, očistíme, také nakrájíme na malé kousky a přidáme ke zbytku. Vše spolu promícháme, přidáme pár kapek olivového oleje, osolíme, opepříme, přidáme grilovací koření a celé ještě jednou promícháme. Poté přendáme na plech na pečící papír a dáme na trouby na 30 až 40 minut, dokud nebudou brambory uvnitř hezky měkké. Allami sýr nakrájíme na plátky a rozehřejeme si kontaktní gril zhruba 10 minut před koncem pečení. Poté na něj položíme sýr a necháme zhruba 5 minut grilovat. Dobrou chuť.


NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:
445 kcal
Bílkoviny 32 g
Sacharidy 36 g
Tuky 18 g z toho nasycené mastné kyseliny 4 g
Vláknina 4,3 g

Žádné komentáře:

Okomentovat