neděle 30. srpna 2020

Smažák s bramborem

 

Dnešní recept je trochu podobný tomu předchozímu, zkrátka jak jsem říkala, propadla jsem bramborám. Baví mě na nich totiž to, že se po nich cítím fakt hrozně dlouho sytá a spokojená 🙊 U @fit_style_with_eli na profilu jsem zaznamenala recept na sýr ála smažák a dostala jsem na něj fakt chuť, takže jsem ho musela zkusit 🤩 A narovinu říkám, že už ho nikdy jinak dělat nebudu! Strašně mě překvapilo, jak hrozně dobrou chuť má lahůdkové droždí a ještě v kombinaci se sýrem? Fakt pecka! K tomu obsahuje lahůdkové droždí spoustu bílkovin, takže tím líp pro mě 😂 No zkuste to a uvidíte sami, jak dobré to je 😊

RECEPT:
Brambory
Olivový olej
Sůl
Grilovací koření
Eidam 30% vcelku
Vejce
Lahůdkové droždí (mám značky Countrylife z @fitness007cz)

POSTUP:
Brambory omyjeme a nakrájíme na měsíčky, které pak překrojíme na třetinky. Dáme je do mísy, přidáme pár kapek oliváče, sůl, oblíbené koření a vše pořádně promícháme, aby byly brambory obalené. Ty poté dáme na plech na pečící papír a pečeme zhruba 30-40 minut na 180-200 °C. Mezitím připravíme sýr. Nakrájíme na jak velké kusy chceme a do jedné misky si připravíme vejce, které vidličkou rozšleháme a do druhé lahůdkové droždí s trochou soli. Nejprve obalíme ve vajíčku, poté v lahůdkovém droždí tak, aby byl sýr kompletně obalený (můžeme obalit dvakrát, aby nevytekl, ale mě vytečený nevadí 🙊) . 10 minut před koncem pečení brambor přidáme na plech sýr a dopečeme.

NUTRIČNÍ HODNOTY na cca 1 porci:
640 kcal
Bílkoviny 40 g
Sacharidy 50 g z toho cukry 5 g
Tuky 28 g z toho nasycené mastné kyseliny 16 g
Vláknina 10 g

Žádné komentáře:

Okomentovat