neděle 30. srpna 2020

Brownies ze 4 ingrediencí

 

Krásný den,
hlásím se po delší odmlce, kterou u mě způsobilo zkouškové, které mi letos dává pořádně zabrat. Fakt by mě nenapadlo, že mi vaření a pečení bude až tolik chybět. Aktuálně mé dny probíhají tak, že se odbývám vždy něčím rychlým, co je alespoň trochu zdravé, ale dost často se stane, že jim 4 dny skoro to samé 🙈 Doufám, že už brzy se to vrátí do normálu a budu zase moct vymýšlet ❤️ Tady máte jeden z mých extra rychlých výtvorů z běžných ingrediencí, který je efektivní jak časově, tak chuťově, tak si ho užijte a dejte vědět, jestli jste vyzkoušeli 🙊

RECEPT:
130 g hladké špaldové mouky
150 g hořké čokolády (já měla ještě s oříšky 🤩)
1 lžíce arašídového másla (nejlepší tekuté je zn. Big Boy z @fitness007cz)
2 vejce
______________________________________________
Kdo rád víc sladí, lepší přidat alespoň protein nebo třtinový cukr 👍
Tuk na vymazání formy + trochu mouky

POSTUP:
Nejprve rozpustíme hořkou čokoládu a smícháme s arašídovým máslem. Poté přidáme vajíčka a postupně vmícháme mouku. Zapékací mísu vymažeme máslem, vysypeme moukou a vlijeme do ní směs. Pečeme na 180° asi 20 minut.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 ks:
208 kcal
Bílkoviny 7 g
Sacharidy 18 g z toho cukry 5 g
Tuky 11 g z toho nasycené mastné kyseliny 6 g
Vláknina 3,5 g

Žádné komentáře:

Okomentovat