neděle 30. srpna 2020

Čokoládová granola

 

Už jsem se párkrát na stories zmiňovala o tom, jak miluju čokoládové müsli z Lidlu s 3 druhy čokolády 🙊 Podle mě je čokoláda v tomhle müsli asi nejlepší na světě 😂 Problém je samozřejmě ten, že se jedná o klasiku - nic moc složení a cukr. Zkrátka nic na každodenní zobání, bohužel 😂 No tak jsem si udělala alternativu, která je podle mě daleko vhodnější a navíc jsem tam přidala i pár ingrediencí, díky kterým do sebe dostaneme i nějaký ten vitamín a ták 🙊 Taky jsem chtěla konečně vyzkoušet čokoládový topping od @cekankovy_sirup, který vidíte na fotce a na který brzy přidám recenzi 😊
Kdyby se Vám ovšem hodil slevový kód už teď, tak s kódem jidlemkezdravi15 snížíte hodnotu nákupu o 15 % #atosevyplati 🙊😂

RECEPT:
🍫 250 g ovesných vloček
🍫 20 g konopných semínek
🍫 15 g chia semínek
🍫 20 g kakaa
🍫 10 g práškového aramásla PB2 (mám z @fitness007cz, lze vynechat)
🍫 30 g kokosového oleje
🍫 80 g @cekankovy_sirup (lze vyměnit za jiný sirup či med)
🍫 Skořice (nemusí být)
🍫 Hořká čokoláda (nejlepší je podle mě z Lidlu Fin Carre 74 %)
🍫 Volitelně oříšky či lyoovoce (já nedala)

POSTUP:
Troubu rozehřejeme na 150°C. Do mísy dáme vločky, konopné semínko, chia semínka, kakao, skořicí a PB2. Na pánvi roztopíme kokoolej, přilijeme ke směsi spolu s @cekankovy_sirup a začneme míchat, dokud není směs pořádně obalená. Poté dáme směs na plech na pečící papír, pečeme zhruba 25 minut a průběžně promícháme, aby se granola nepřipálila. Když je granola hotová, necháme ji vychladnout a mezitím si nakrájíme hořkou čokoládu na kostičky. Když granola vychladne, vmícháme ji ke směsi 😊

Žádné komentáře:

Okomentovat