neděle 30. srpna 2020

Nepečené tyčinky

 

Tohle je moje opravdu oblíbená svačina. Nejenže uděláte najednou 10 tyčinek, zároveň jsou ale skladné, takže se dobře nosí s sebou do práce či na výlety a když k výrobě použijeme super ingredience, dodají nám i potřebnou energii a bez zbytečných chemikálií a stabilizátorů, jako je tomu u tyčinek z obchodu. Příprava je velmi jednoduchá a ani vás nebude stát moc času 😊
Jaké svačiny si připravujete vy? Ať už do školy či práce. Inspirujte mě prosím v komentářích ❤️

RECEPT na 10 ks:
🍫 180 g ovesných vloček
🍫 50 g kokosové mouky
🍫 20 g čokoládového proteinu (použila jsem 4slim 👉 *@cekankovy_sirup)
🍫 10 g kakaa (mám extra dark od Countrylife 👉 **@fitness007cz)
🍫 85 g @cekankovy_sirup (nebo jiný sirup či med)
🍫 100 g aramásla (mám od BigBoy smooth 👉 fitness007)
🍫 70 g medu
🍫 20 g kokosového oleje
___________________________________
*slevový kód: jidlemkezdravi15
**slevový kód: jidlemkezdravi
___________________________________

POSTUP:
Sypké ingredience dáme do mísy (vločky, kokomouku, protein, kakao) a v další míse smícháme sirup, med a aramáslo. Poté rozehřejeme kokosový olej a přidáme k tekuté směsi. Celou tekutou směs přelijeme k sypké a opatrně začneme míchat. Poté si pomůžeme rukama, dokud se nám těsto nezačne spojovat. Těsto přesuneme do skleněné formy (třeba obdélníkové na pečení) a rovnoměrně rozprostřeme. Necháme ztuhnout v lednici.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 tyčinku:
210 kcal
Bílkoviny 8 g
Sacharidy 21 g z toho cukry 8 g
Tuky 8 g z toho nasycené mastné kyseliny 3 g
Vláknina 10 g

Žádné komentáře:

Okomentovat