neděle 30. srpna 2020

Čokoládový krém

 

Když jsem si dnes připravovala svačinu do školy, hned jsem věděla, že vám ji budu fotit, protože výsledek je tak rychlý a neskutečně dobrý, navíc bez přidaných sladidel a pouze že 3 ingrediencí! 🤩 Základ receptu je prakticky stejný, jako recept na termix, který už na profilu mám, ovšem toto je mnohem lepší a může za to jediná výměna ingredience, konkrétně jsem vyměnila tvaroh za ricottu 😊 Hned je ta konzistence mnohem krémovější, výsledek je sám o sobě mnohem sladší a zkrátka mému jazyku bližší 🙊 Určitě stojí za to vyzkoušet, protože vám příprava zabere všeho všudy 5 minut 😂 No a nemohla jsem ozdobit jinak než mixem oříšků, smoothie kousků v belgické čokoládě a jedlými květy vše že @svetplodu, kde máte s kódem jidlemkezdravi5 slevu (není affiliate) ❤️ 

RECEPT 3-4 porce:
1 balení smetany 12%
1 balení ricotty (200g, v @lidlcz ji mají nyní za 16 Kč)
100 g hořké čokolády (použila jsem 85% @lindtcz_sk)

POSTUP:
Do hrnce nalijeme smetanu a přivedeme ji k varu. Když začne bublat, nalámeme do ní 100 g hořké čokolády a necháme ji za stálého míchání postupně úplně rozpustit. Poté odstavíme z plotny, přidáme ricottu, promícháme a dezert je na světě 😊 Necháme vychladnout a dáme do lednice.

NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:
287 kcal
Bílkoviny 10 g
Sacharidy 9 g z toho cukry 7 g
Tuky 23 g z toho nasycené mastné kyseliny 13 g
Vláknina 1 g

Žádné komentáře:

Okomentovat