neděle 30. srpna 2020

Vanilkovo čokoládový tart

 

Krásný den,
pro svou kamarádku @janca_bur jsem se rozhodla udělat takový koláčkodortík k narozeninám, ale vzhledem k tomu, že jsem ho fotila dřív, než jsem jí ho dala, ho mám vyfocený jen v celku bez nakrojení 🙊 Nicméně se krájel krásně a dvě vrstvy byly skvěle oddělené a bezvadně se svou chutí doplňovaly 😍 Myslím si, že se fakt povedl 👍 Pokud bude zájem o recept, ráda vám ho sem zítra přidám, dnes to nestíhám 🙊 Takže mi do komentářů dejte určitě vědět, budu se těšit ❤️
P.S. Ozdůbky jsou kombinace Lyoovoce, oříšků a jedlých květů ze @svetplodu, kde máte slevu s kódem jidlemkezdravi5 ❤️


RECEPT:
Korpus:
70 g mandlové mouky (mám že @svetplodu*)
110 g ovesných vloček
140 g datlové pasty (nebo namletých datlí, mám také ze @svetplodu)
30 g kokosového oleje
2 špetky soli
1 vejce

Krém:
2 ks (500 g) ricotty
2 pytlíky pudinku vanilka
2 odměrky vanilkového proteinu
500 g mléka

Vrchní vrstva:
Hořká čokoláda
Arašídové máslo
*sleva s kódem jidlemkezdravi5

POSTUP:
Na korpus si nameleme ovesné vločky, smícháme je s mandlovou moukou, přidáme vejce, kokosový olej, datlovou pastu a trošku soli a ručně nebo v procesoru zaděláme těsto. Formu na tart si vymažeme kokosovým olejem, vmačkáme podél celé formy těsto a dno několikrát propíchneme vidličkou. Pečeme na 180°C zhruba 15-20 minut. Poté vyndáme a necháme vychladnout. Mezitím zahřejeme mléko na plotně, do hrnku vysypeme pudinkovy prášek a protein, přidáme k němu zbytek mléka a promícháme, aby nevznikly hrudky. Poté přilijeme do kastrolu ke zbytku mléka a uvaříme pudink do zhoustnutí. Poté ho necháme vychladnout a přidáme ricottu. Tuto vrstvu dáme na korpus a rovnoměrně rozprostřeme. Na pánvi rozehřejeme čokoládu spolu s arašídovým máslem a navrstvíme na první vrstvu. Zdobila jsem plody ze stránky @svetplodu.


NUTRIČNÍ HODNOTY na 1 porci:
416 kcal
Bílkoviny 18 g
Sacharidy 32 g z toho cukry 15 g
Tuky 23 g z toho nasycené mastné kyseliny 10 g
Vláknina 3,5 g

Žádné komentáře:

Okomentovat